3 Aralık 2010 Cuma

Birtat Bitkisel Ürünler'den ❤☞7 Kişiye☜❤ Hediye

Birtat Bitkisel Ürünler'i Kalite Tutkunlarından Tam
❤☞ 7 Kişiye ☜❤ Ayrıkotu Macun Hediye

İnternette alışverişte dikkat etmeniz gereken en önemli konu; alış veriş yaptığınız kişinin “işyeri sahibi” olması. İşyeri sahibi olanlar sahte ürün satmaktan korkarlar. İşyerinin lekelenmesini istemezler.

Ürünlerimizden Satın Almak İsterseniz PTT Kargo İle Ürün Tesliminde Üret Ödemeli Olarak Ertesi Sabah Gönderiyoruz.
Şehir İçi – Şehirlerarası Mümkündür. Kargo Tesliminde Ücret Ödeyeceksiniz.

Tavsiye Edilen Gibi Kullanmayacağınız Ürünü Bizden Satın Almayınız.
Satın Alacağınız Üründe Kalite Aramıyorsanız; Bizim Müşterimiz Olmayınız.

Ucuzlaşan ürünlerin satışını bırakıp, daha kaliteli ürün imal edenlerle çalışma prensibimizden dolayı;
eski fabrika sahiplerinin ürünlerini bulundurmamız için bize ısrarcı olmasınlar.
Bizim Ürünlerden Daha Kaliteli Ürün Ürettiğini İddia Edenler;

Siz Bizi Aramayın.
Biz Sizi Bulmaya Mecburuz Zati. Bulacağız da.

BİRTAT – 1959’DAN BERİ.
Yarım asırdan fazla, güvenle hizmetinizde

Önemlidir.
Bu sitede bulunan her ürün besin (gıda) takviyesidir.
Dr'nuza Başvurun. Tedavi amaçlı veya ilaç yerine kullanılamaz.



7 KİŞİYE HEDİYEMİZ
Ayrık Otu (%12): Kan temizleyici ve iltihap gidericidir.
Isırgan Otu: İltihap kurutucudur.
Kekik: Antiseptiktir.
Ebegümeci: Sindirim sistemi tahrişlerini önler.
Kırkkilit: Kan temizleyici, iltihap gidericidir.
Defne Yaprağı: Mikrop öldürücüdür.
Meyan Kökü: Sindirimi düzenler, kabızlığı giderir.
Yavşan: Hemoroit ve bağırsak iltihabında etkilidir.
Sığır Kuyruğu: İltihap kurutucu, bağırsak düzenleyicidir. Bağırsak parazitlerinde etkilidir.

Sitemizle tanışıp kampanya yapmayı planlayalı epey zaman oldu aslında :):)

Size biraz bahsedeyemmi nasıl oldu neler oldu? :):)

Kampanya yapmak için sitemizin sahibine mail attığım gün beni aradı ve ürünlerini senin adresine göndereyim sitemi tanıt yeter dedi :):) düşünebiliyormusunuz beni hiç tanımayan birisi onca ürününü bana nasıl gönderebilir diye düşünmüş pekte inanmamıştım açıkçası :):)
Ama aradan bir kaç gün geçtikten sonra ürünlerin geldiğini beni adresimde bulamadıklarından dolayı geri gittiğini öğrendim ve hemen PTT. yi aradım tabiki çok sinirli bir şekilde :(
Ben aradığımda tel.deki bayan kolinin sabahtan yola çıktığını ve şuanda Rize yolunda olduğunu söyledi ağlarmısın gülermisin :) :(
Bu arada bu PTT hep yapıyor bunu halbuki evimde her zaman insan bulunmasına rağmen, kaç oldu gelen kargolarım hep geri dönüyor bunada ayrıca sinir oluyoruuuummm :( :( :(
Her neyse........Bir şekilde bununda çaresine bakıcaz artık.

Tabi kargonun geri dönmesinden dolayı çok mahçup oldum oysaki kargo ücreti bile ödemeyecektim :):) Düşünün ne kadar üzüldüm bu duruma.
ertesi günü sitemiz sahibi ile tekrar görüştük ürünlerin bir kaçının kolide kırıldığını ve istersem kalanlarını gönderebileceğini söyledi, hayır demek ne mümkün zaten istemeden mahçup olmuşum :(:(
Yani sözün özü ......
Ürünler daha doğrusu hediyeler elimde arkadaşlar..
Kampanya bitiminin ertesi günü adresleriniz elime geçtiği gibi kazananlara kargo ücreti size ait olmak üzere ben göndereceğim.
Şimdi geçelim kampanya detaylarımıza :):)

KATILIM ŞARTLARIMIZ

1 - Birtat.com.tr sitemizi ve ürünlerimizi incelemeniz.

2 - Kampanyamızı blogunuzda, olmayanlarda facebook hesaplarınızda sitemizinde linkini vererek duyurmanız.

3 - İzleyicim olmanız ve katıldığınıza dair ( isim ve e-mail'lerinizde dahil olmak üzere ) yorum bırakmanız.

KAMPANYA BİTİŞ TARİHİ : 27.12.2010 - SAAT : 24.00

NOT: Tekrar belirteyim kargo kazanana aittir.
Tüm katılımcılarımıza bol şans dileriz.

4 YoruM:

Adsız dedi ki...

merhaba,
sitenin ve kampanyanın linkini paylaştım.
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1605471239
siteyi inceledim ve beğendim..
sevgilerle..
açelya yılmaz
pretemagna@gmail.com

hulia4 on 4 Aralık 2010 13:10 dedi ki...

izliyici oldum bloguma paylaştım..http://hulia4.blogspot.com/ facede profilime yayınladım..http://www.facebook.com/?ref=logo#!/hulia4
hülya özdemir...hulya-fb1974@hotmail.com

Gizemli Tosbaga on 6 Aralık 2010 03:07 dedi ki...

Şartlar tamam :)
http://gizemlitosbaga.blogspot.com/2010/12/kalite-tutkunu-bitkisel-urunler.html

teşekkürler.

gizemli tosbaga
lazyemy@gmail.com

Tiki Kezban on 20 Aralık 2010 07:23 dedi ki...

Merhaba,

Blogunuzu izliyorum.

Cekilişinizi blogumda paylaştım;
http://tikikezban.blogspot.com/2010/12/ayrikotu-isteyen.html



Bol şans herkese:)


Tiki Kezban
tikikezban@gmail.com