14 Kasım 2010 Pazar

Yakaladinyakaladin.com♥♥* Kampanya Sonucu

Listen Up Casus Kulaklık KazananlarYasemin Hanım'dan gelen mail doğrultusunda Esra Ergen başka bir blog kampanyasında kazandığını ve yerine başka bir isim seçmem gerektiğini bildirmiş bana bu sebeple yeni bir çekilş yaptım ve Esra Hanım'ın yerine Açelya Hanımla değiştirmiş olduk :):)

AÇELYA YILMAZ ( PRETEMAGNA )

KMP HİPPİE

EYLÜL

TÜM KAZANANLARIMIZA TEBRİKLER :):)

Kazananlar iletişim bilgilerini kalite.tutkunu@hotmail.com mail adresimize gönderirlerse sevinirim :):) Tekrar hatırlatayım kargo ücreti ( 3.50 TL )sizlere ait.

YENİ KAMPANYALAR YOLDA TETİKTE OLUN :):) ;)


9 YoruM:

ESRA ERGEN on 14 Kasım 2010 05:50 dedi ki...

teşekkür ederim bilgilerimi hemen yolluyorum

khippie on 14 Kasım 2010 08:59 dedi ki...

teşekkürler çok sevindim , hemen yoluyorum :)

nihan on 14 Kasım 2010 09:50 dedi ki...

tbrkler

fuat gencal on 15 Kasım 2010 00:33 dedi ki...

Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi yüce ALLAH'a sonsuz şükürler olsun. Gireceğimiz Kurban Bayramımız bereketiyle, bolluğu ile gelsin. Tüm insanlık için hayırlara vesile olsun. Kesdiğimiz tüm kurbanlar, etdiğimiz tüm dualar kabul olsun, hayallerimizin gerçek, sevdiklerimizin hep bizimle olması dileğiyle, tüm okuyucularımın, arkadaşlarımın, dostlarımın Mübarek Kurban Bayramlarını tebrik eder sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim.

Kalite Tutkunu on 15 Kasım 2010 01:28 dedi ki...

Teşekkürler Fuat Bey, amin cümlemizin inş.

modafobik on 16 Kasım 2010 03:59 dedi ki...

bayramın kutluu olsuun, nice sağlıklı ve güzel bayramlara! (:

Kalite Tutkunu on 16 Kasım 2010 05:17 dedi ki...

Teşekkürler sevgili Modafobik Hep beraber nice güzel bayramlara :):)

eyhance on 16 Kasım 2010 05:25 dedi ki...

mutlu bayramlar!
yeni kampanyalarınızı bekliyoruz. sevgiler.

khippie on 1 Aralık 2010 08:28 dedi ki...

hediyemi aldım , tekrar teşekkürler :)